Всі скролять

Раніше вважалося, що весь контент необхідно розміщувати на першій сторінці. Chartbeat з’ясував, що «66% уваги на  інтернет сторінці припадає на її нижню частину». У той час Nielsen Norman Group стверджує, що «користувачі проводять 80% часу на першому екрані сторінки».

Міжнародне  агентство Huge дослідило, як дизайн сторінки впливає на її прокручування донизу.

Дослідники тестували чотири версії дизайну:

Повноекранне зображення без візуальних натяків на прокрутку

91%  – скролили
91% – скролили донизу сторінки
91% – скролили відразу

demodern.com

Untitled-1
Стрілку, яка вказує на прокрутку

100% – скролили
92% – скролили донизу сторінки
92% – скролили відразу

www.hublot.com

Untitled-1

 

Коротке зображення, де користувач повинен прокрутити сторінку, щоб побачити контент повністю

100% – скролили
92% – скролили донизу
92% – скролили відразу

movies.disney.com/big-hero-6big-hero-disney-website
Анімоване зображення з рухомими елементами, які мотивують прокручувати нижче

91% – скролили
73% – скролили донизу
91% – скролили відразу

dragone.com

dragone-website

 

Результати тесту показали, що майже всі учасники прокручували сторінку вниз незважаючи ні на що.

Оптимальне розміщення та ефективність підказок залежать від того, що на сторінці основне – текст, зображення або відео, для чого призначений сайт – для інтернет-торгівлі, публіцистики або новин, і того, як візуальні натяки інтегровані з іншими елементами дизайну.

HUGO збирається продовжити дослідження, щоб з’ясувати, як на прокручування впливають інші фактори.

Курбатов Володимир