Криві Безьє для леттерінгу

    Ви мабуть помічали в проектах відомих дизайнерів, що під час обведення летерінгу в  ілюстраторі їхні криві Безьє майже завжди розміщенні перпендикулярно.

     

    bezier-final

    Опорні точки прив’язки
    На прикладі цього надпису:

    eHNm6KqiLvU

    Перегляд кривих (outline preview) (⌘Y) в Ілюстраторі:

    -xFkvGGpl48

     

    На замітку: Щоб налаштувати перегляд кривих так, як на малюнку, потрібно включити опцію «Показати …» (Show handles …, див. Скріншот) в настройках ілюстратору (⌘K). 

    GdBzbCn9vFw

    Менше варіантів для розміщення точок
    Звучить не дуже круто, але це  зручно. Чим менше у нас варіантів вибору для розміщення точок, тим менше ми будем помилятись та вагатись при обведенні скетчу.

    Єдиний метод, при якому направляючі розміщуються акуратно під кутами в 0 ° і 90 ° – це розміщувати вузли за певним правилом. Метод може звучати складно, але одного разу зрозумівши його, застосовувати його буде елементарно.

    На замітку:  затискайте Shift коли тягнете направляючі, щоб вони розташовувалися вертикально або горизонтально.

    Якщо подивитися на спрощену схему на малюнку , то червоними крапками позначені горизонтальні вузли, синіми – вертикальні. Кожна точка розміщується на самій далекій точці кожної кривої.

    8lYtwWyFpH8

    Рисунок нижче пояснює це привило більш детально й показує оптимальне місце для розміщення вашого вузла.

    FD1kDLxupJc

    При неправильному розміщенні вузла буде така штука:

    -eK02kz6vu0

     

    Тепер відомо, що розміщення точок не носить випадковий характер. Обмеження самого себе правилами розміщення вузлів, описане вище, дозволяє менше відволікатись на обдумування розміщення точок.

    Правильний радіус кривих

    Тепер, коли розібралися з вузлами, необхідно приділити увагу направляючим:

    07

    Якщо ви хоч раз векторизуровали леттерінг, ілюстрацію або щось подібне, картинка вище здаватиметься цілком звичним явищем. Тут немає магії, і чим більше практики, тим краще буде виходити.

    Фантастика з цими ГВНКБ (горизонтальними і вертикальними направляючими кривих Безьє) починається, коли ви обмежуєте їх . Палець ніколи не повинен відпускати Shift під час вибору оптимальної довжини направляючих. Таке просте обмеження варіантів дуже допомагає.

    Не все ж так просто
    Є кілька моментів, до яких потрібно придивитися при використанні ГВНКБ. Деколи не вдасться знайти найдальшу точку кривої для розміщення вузла. Іноді лінія закінчується до того, як вона досягає оптимальної точки. Абсолютно нормально в цьому випадку відпустити шифт і просто повернути направляючу на той кут який потрібен.

    Але не відволікайтесь
    Цей метод є набагато більш вимогливим ніж випадкове розміщення точок. Якщо ви перестаєте дотримуватись правил, криві дуже швидко починають виглядати не акуратно. Якщо крива просто не бажає ставати на місце, потрібно спробувати трішки перемістити саму точку.

    Розміщення може здаватися тісним
    Іноді та сама «далека точка» (ДТ) знаходиться дуже близько до іншої ДТ. Як часто трапляється на хвостиках букв.

    T5RL-RwzR4I

    Достатній зум допоможе точно налаштувати всі деталі:

    T5RL-RwzR4I

    Підсумок
    Ми поговорили про спрощення розміщення та кількості вузлів, що спрощує роботу і зменшує розмір файлів. Крім цього,  криві в підсумку виходять більш плавними. І, нарешті, весь процес векторизації автоматизується, залишаючи  більше часу, щоб взяти справжні інструменти і намалювати більше букв.

    Приклади робіт:

    Ryan Hamrick:

    mobeziers_1x

    Ryan Rushing:

    bezier_1x

    Dave Foster:

    LI7P_ijw3TQ

     

    Okay Type:

    9BnNd2CyDXI

     

    Neil Secretario:

    3nls9GBc7eE

     

    Luke Dorny:

    cK1wB7Oj17c

     

     

    Курбатов Володимир